Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Plików Cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w Twojej przeglądarce.
Wada zakupionego towaru powinna być zgłoszona sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 1 miesiąca od daty jej wykrycia. W przypadku zgłoszenia towaru po upływie wyżej wskazanego terminu kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji.
Produkty zgłoszone do reklamacji powinny być zabezpieczone, w sposób wykluczający wątpliwość czy zgłaszana usterka powstała u użytkownika czy w czasie transportu.
Przesyłka z reklamowanymi produktami powinna zawierać wykaz produktów z opisem usterki oraz potwierdzenie zakupu towaru.
Informacja o sposobie załatwienia reklamacji wynosi do 14 dni, licząc od daty dostarczenia produktu.
Jeśli reklamacja jest pozytywnie rozpatrzona, firma odsyła produkty na swój koszt.