Gwarancja i zwroty

Gwarancja i zwroty

  • Klient jest zobowiązany przedstawić dowód zakupu.
  • Wada zakupionego towaru powinna być zgłoszona sprzedawcy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 1 miesiąca od daty jej wykrycia. W przypadku zgłoszenia towaru po upływie wyżej wskazanego terminu kupujący traci uprawnienia z tytułu gwarancji.
  • W przypadku konieczności zwrotu produktu do klienta zostaje wezwany kurier, który podejmuje paczkę od klienta. Klient nie ponosi żadnych związanych z tym kosztów.
  • Produkty zgłoszone do reklamacji powinny być zabezpieczone, w sposób wykluczający wątpliwość czy zgłaszana usterka powstała u użytkownika czy w czasie transportu.
  • Przesyłka z reklamowanymi produktami powinna zawierać wykaz produktów z opisem usterki oraz potwierdzenie zakupu towaru.
  • Termin rozpatrywania reklamacji wynosi do 14 dni, licząc od daty dostarczenia produktu.
  • Jeśli reklamacja jest pozytywnie rozpatrzona, firma odsyła produkty na swój koszt.
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl